Min beställning från MAD Minerals

Som jag kanske berättat innan så fick jag i födelsedagspresent välja 15 pigment från MAD minerals, och jag fick dem kanske två veckor efter beställningen var satt! Jag har provat på lite färger nu och känner mig helt klart nöjd med många av dem! En del tror jag jag måste ge en chans till eller prova i kombination med något annat, men på det hela är jag väldigt nöjd med mina val.

Färgerna jag valde var Islander, Snow Angel, Cobolt, Illegal, Sunstone, Gossip, Copper Foil, Shrine, Sour Apple, Chill Out, Sultry Cafe, Mischief, Cat's Eye, Rebel och Chance. Det var helt bisarrt hur svårt det var att välja färger, det finns så många toner, och hur vet man vilken ton eller finish som passar en? Spännande ivf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback