Älskade Dr Martens...


Jag köpte dessa förra hösten. Jag älskar mina svarta 10-håls, enda problemet är att de är vinteranpassade (dvs en storlek för stora för att rymma tjocka sockar), så jag var på jakt efter en storlek mindre. Jag hittade dessa skönheter och var kär. Jag är forfarande kär, men tyvärr är dessa skor inte kära i mig...de är för små, jag klarar inte av att gå in dem, så nu säljer jag dem vidare till någon som kanske kan ha mer nytta av dem!

Problemet med dessa skor tror jag är den häftiga patent-ytan som inte riktigt gör skorna lika lättingådda som de vanliga modellerna...lite synd, för det finns en hel del coola Dr Martens med patent-ytan på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback