Välkommen hösten

Det är lite underligt det där, när det är vårvinter vill man inget annat att våren ska komma igång på riktigt, och nu i augusti har jag längtat lite mer till att supervärmen ska försvinna. Till mitt försvar så tycker jag höst/vårkläder oftast är roligare än sommarkläder, den eviga kampen att vara så sval som möjligt samtidigt som man ska känna sig bekväm trots att man visar en del hud. Dessutom gillar jag färgerna och mönstrena på höstkläderna mer än sommarens knalliga färger och blommönster. Jag har hamnat i en lite mörk period nu med mycket svart och grått, men försöker ge mig själv lite färgklickar här och där. Bland annat så är nog det här mitt favvoköp inför hösten:


Ja, det var flera månader sedan jag bloggade sist. Men nu är jag tillbaks. Jag har till och med snyggat upp designen rejält, och det skulle vara skönt att få skriva av sig ibland. Så det kommer mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback